dinsdag 10 april 2012

Nagellak // Hunger Games


Als je het over 'The Hunger Games' hebt, wil iedereen meepraten. De boeken waren al populair, maar sinds de film uit is hoor je iedereen erover. Op het aanraden van mijn zusje ben ik ook de film gaan bekijken. Ik was helemaal om na de film, de boeken moet ik dus ook binnenkort gaan lezen!
Maargoed, daar komt natuurlijk weer een flinke merchendise aan te hangen. Ze zouden gek zijn als ze dat niet deden, want het verkoopt blijkbaar prima. De fans worden er blij van en de bedrijven ook. Zo zijn er ook nagellakjes die gebaseerd zijn op het verhaal. Deze zijn van China Glaze, een merk waar ik totaal niet mee bekend ben. Ik zou ze zo aanschaffen, vooral Electrify, Harvest moon en Dress me up vind ik erg mooie kleuren.

Maar het blijft in mijn ogen belachelijk dat óveral een slag uit geslagen moet worden. Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denk. De makers van het onderstaande plaatje hebben ook een nagellak lijn bedacht met lakjes die gebaseerd zijn op het vehaal. Enjoy ;D


X Ruby

1 opmerking:

  1. Het is inderdaad te voorspellen dat echt overal nu wordt meegelift met The Hunger Games en ik ben ook fan van de boeken en de films, maar ik ga niet alles kopen waar "hunger games" op staat.

    Ik vind het trouwens wel jammer dat China Glaze alleen via internet verkrijgbaar is.

    BeantwoordenVerwijderen