donderdag 5 april 2012

Hoera het is..! // April


Het is alweer een paar dagen geleden, maar toch, er is een nieuwe maand aangebroken en dat moet verwelkomt worden!

1 April was ik jarig, ik werd alweer 21 jaar oud, Vreselijk! En precies op mijn verjaardag was het weer een tegenvaller. Je weet wat ze zeggen, april doet wat hij wil. Ik ben benieuwd wat er nog komen gaat, er schijnt zelfs weer sneeuw te komen!
Toch heb ik een ontzettend leuke verjaardag gehad, beladen met geld en heb ik deze heerlijke taart van Silke gekregen. van mijn vriendin kreeg ik meubels omdat we alles aan het veranderen zijn en ook heb ik van mijn zusje en mijn moeder twee Elf fantasy fair kaartjes gekregen, waar ik natuurlijk een uitgebreid verslag van ga schrijven! Ik heb er helemaal zin in!


April is altijd heel speciaal voor mij. De Lente begint en door het mooie weer fleurt Nederland weer helemaal op! Ik en mijn vriendin hebben deze maand verkering gekregen, mijn ouders gingen scheiden en deze maand kregen we te horen dat mijn vader weer schoon was! We krijgen natuurlijk Pasen en Koninginnedag. En natuurlijk...In april begon ik deze site,  waar ik nog heel lang mee door hoop te gaan!

Praise the spells and bless the charms,
I found April in my arms.
April golden, April cloudy,
Gracious, cruel, tender, rowdy;
April soft in flowered languor,
April cold with sudden anger,
Ever changing, ever true --
I love April, I love you. 


Elf fantasy fair

Favorite song van April! Ik word er helemaal vrolijk van!



Stefanie, Kimberley en Ruby wensen jou het allermooiste toe in April!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten