maandag 2 april 2012

En toen was er 'Beauty in a blender'!


Ben jij het ook zat om je halve inkomen uit te geven aan beauty producten? Dat moet toch anders kunnen? Overal zijn er alternatieven te vinden, maar soms moet je lang zoeken. En zijn deze dan vergelijkbaar met producten die je in de winkel kunt kopen? Wij zijn het ook zat en gaan voor jou op onderzoek uit! En daarom doen wij voor jou Beauty in een Blender.


Mijn naam is Ruby en ik ben een groot voorstaander van Huis-tuin en keuken producten. Met ons studenten inkomen moet je toch creatief blijven. Recepten, DIY's, Shoplogs, handige info, filmpjes, foto's en personal-stuff zullen te vinden zijn op Beauty in a Blender. Gelukkig sta ik er niet alleen voor ik krijg ik hulp van mijn twee side-kicks Stefanie en Kimberley. Zij gaan mij helpen met het testen van producten en andere kleine dingen op de site.


“Be the change that you wish to see in the world.”
― Mahatma Gandhi


X Ruby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten